RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna  
  RajdoweTrojmiasto.pl
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » PO GODZINACH... » GRY KOMPUTEROWE » Kto sie bawi w Ryśka????
Przesunięty przez: Szombi
2007-10-09, 18:04
Kto sie bawi w Ryśka????
Autor Wiadomość
StachGTi 
KJS


Wiek: 36
Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 30
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-30, 12:19   Kto sie bawi w Ryśka????

czy są tu takie osoby co sie ścigają troche w wirtualach a konkretnie w RBR???

Może ktoś sie ściga w lidze RBR?? na RBRczech??

jak tak to dawać znać - założy sie jakiś rajd zahasłowanyy dla forumowiczów i sie pobawimy troche....

pozdro
 
     
kaczmar 


Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 106
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-30, 12:47   

No wreszcie .....
Oczywiście ja się ścigam....w realu i wirtualu ....także jestem chętny
8-)
_________________
Adrenaline addicted.....my way of life
 
     
Czacha 
KJS



Wiek: 36
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 19
Skąd: Straszyn
Wysłany: 2007-06-30, 15:02   

Ja to chetnie bym wpadl do kogos na ogladare, bo sam ledwo zaliczam szkolke rajdowa.

Aha, i uwazajcie na Stacha, bo to stary ryskowy wymiatacz : ) Widzialem rankingi.

Choc jesli ktos jest chetny to ja moge przyjmowac zaklady :mrgreen:
_________________
No respect for powerful cars,
respect for only fast drivers .
 
 
     
Rubber 
KJS



Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-30, 15:14   

hy a co to jest RBR może tak objaśnicie ciemniakom ? może ja też sie pościgam ? :shock:
_________________
Diesel Power :P
 
 
     
piechur 
forum co-founder


Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 208
Skąd: gda
Wysłany: 2007-06-30, 20:15   

RBR - Richard Burns Rally
_________________
skills over hardware
 
     
TommiB 
PPAIK



Dołączył: 12 Cze 2007
Posty: 111
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-06-30, 21:00   

No ja jezdze od kiedy Rysiu pojawil sie na rynku. Jezdze na kierownicy oczywiscie (w koncu inaczej sie w zasadzie nie da...). Wczesniej oczywiscie byl Colin 1,2,3,4.
W zeszlym roku probowalem swoich sil w polskiej lidze RBR na RBR Czech, kilka startow, ale bez wiekszych sukcesow ;-) Pozniej z braku czasu jakos odpuscilem. Teraz gram moze raz w tyg. Alternatywnie pykam tez w Toca 3 - realizm sredni, ale masa aut i calkiem niezla zabawa.
Aha - jazda w realu lepsza :D
Pozdro.

[ Dodano: 2007-06-30, 22:04 ]
a jeszcze dodam jako ciekawostke, ze w moich czasach studenckich, kiedy rzadzil Colin 2, urzadzalismy z kumplami zawody tzw. "Colin Night". Nasz rekord to 14 godzin gry non-stop. 3 osoby - caly sezon na jednym kompie. Od 18:00 do 8:00. Wtedy jeszcze na klawiaturze. No i dosc szybko zamienilismy browary na kawe ;-)
 
 
     
Tommy 
KJS



Wiek: 34
Dołączył: 14 Cze 2007
Posty: 65
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-12, 20:39   

Kiedys sie do tej gierki zrazilem, juz niepamietam dlaczego i teraz sprobowalem ponownie :) autka skacza jak lekkie, kartonowe pudelka, ale po doswiadczeniach z LFS po zrobieniu odpowiedniego setapu odrazu bylo lepiej :)

Problem tylko taki ze znalazlem jakas dziwna wersje i na win64 mam dziwne efekty slow-mo (zwlaszcza na asfalcie), w demo nic takiego niemam, wiec teraz szukam wersji "pelnej" - jak tylko bede ją posiadal (+patch 1.02 jak czytam na moje slow-mo) to sie do was przylacze.

Generalnie nawet z tymi dziwnymi zwolnieniami jak znalem trase to spokojnie rbr challenge przechodzilem.
 
 
     
Rubber 
KJS



Wiek: 41
Dołączył: 18 Cze 2007
Posty: 37
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2007-07-13, 07:09   

Kurna musze tej giery poszukac :-P
_________________
Diesel Power :P
 
 
     
laki 
RSME



Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 978
Skąd: WejherCity
Wysłany: 2008-12-08, 17:51   

http://www.youtube.com/watch?v=mtwkcAozc0w :-D 1:39 z skad my to znamy ? :D
_________________
Powered by Gasoline
http://www.youtube.com/user/lakimakromedia
 
 
     
Szolek
R



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 237
Skąd: Osowa
Wysłany: 2008-12-31, 13:31   

Polecam www.rbr-online.it
_________________
www.facebook.com/StefanickiTeam
www.STEFANICKI.pl
"Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców"-C.McRae
 
     
break
KJS



Wiek: 43
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-05, 15:10   

http://www.youtube.com/us...u/1/aAGAvxaufHc

Laki, skąd masz takie zegary w rbr? wyśrodkowane i widoczne...
 
     
laki 
RSME



Wiek: 32
Dołączył: 14 Kwi 2008
Posty: 978
Skąd: WejherCity
Wysłany: 2010-07-09, 17:09   

Prosze:
http://www.bhmotorsports.com/download/11769 + camhack ;-)
_________________
Powered by Gasoline
http://www.youtube.com/user/lakimakromedia
 
 
     
break
KJS



Wiek: 43
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2010-07-10, 20:46   

Dzieki wielkie, nawet szukalem na bh, ale te musialem przeoczyc ;-)
 
     
Grzesiek90 
KJS


Wiek: 27
Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 24
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-09, 18:57   

trudne jest to rbr:D
_________________
Życie w rytmie marzeń. Miej odwagę realizować swoje cele i pasje. ;))
 
 
     
break
KJS



Wiek: 43
Dołączył: 02 Cze 2009
Posty: 20
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2011-02-09, 21:34   

Za to fajne ;-) bez kierownicy nie podchodz.. sam z jej braku klepałem jakiś czas w klawisze, ale to większego sensu nie ma. Naprawdę warto wywalić parę groszy na kielnię. Zabawa niesamowita!
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » PO GODZINACH... » GRY KOMPUTEROWE » Kto sie bawi w Ryśka????

 
   
     

Strony internetowe Designero.pl
nieruchomosci, mieszkania, ogloszenia mieszkaniowe rekawice robocze, ochronne, odziez bhp