Wiek: 36 Dołączył: 17 Maj 2016 Posty: 26 Skąd: Elblag
Wysłany: 2016-11-30, 13:27
bez dwóch zdań federal/r1r są lepsze i jak wpadnie trochę gotówki to będę brał je pod uwagę ale do tych rozważań dorzucę wtedy również Race GC
Dinozaur87
pokazałeś moje zdjęcie z jednej z edycji SPAMu - tym razem ja w roli pilota :)
felgi - od Seat Ibiza 6.5x15" ET 35
amorki żółte MTS nie pamiętam oznaczenia
sprężyny Eibach ProKit -35mm
górna rozpórka kielichów od VTI, dolny stabilizator - fabryczny
oczywiście, że boki się podwijają ale bez tragedii, nigdy nie spadła opona ani nie straciła powietrza po nawrotach, do tego bieżnik nie znika w oczach, a jak wiadomo Rusocin lubi pożerać gumy :)
dodam, że na jednej oponie po stronie zewnętrznej mam dużego guza i opona przetrwała 4 ostatnie imprezy więc ścianka boczna nie jest tragicznie miękka bo dawno by ją rozerwało
wracając do tematu...
moja opinia z doświadczenia z T1R na SPAM, Rusocin i jako cywil na pewno nie jest śmietnikiem, szczególnie w tej cenie
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 69 Skąd: Reda
Wysłany: 2016-12-01, 07:38
Ja już postanowiłem że jeśli tylko cena nie podskoczy to wybiorę Yokohama PARADA
Na chwilę obecną w aucie jest gwint Weitec TX+ z regulacją siły odbicia, a koła przednie ustawione w negatywie 3*, po zmianie opono i podniesieniu auta będzie trzeba i tak ustawić na nowo zawieszenie.
...ale puki co do wiosny daleko a jeszcze trzeba sprzedać obecne kapcie i kupić 2 felgi stalowe (2 poszerzone stalówki sprzedane) albo 4 alu
_________________ Jest: Corolla E12 1.4D4D
Było: Polo 1.4TDi
Stance cieszy oko na parkingu i w ruchu miejskim, ale frajdy z jazdy nie daje.
Najbardziej mnie śmieszy jak walną naklejkę RACEISM, która zasłania pół świata, a pokraczny wóz nigdy na żaden tor wyścigowy nie wjechał .
Wiek: 31 Dołączył: 29 Lis 2016 Posty: 69 Skąd: Reda
Wysłany: 2016-12-02, 06:53
matias21 będą opony, ustawione zawieszenie i całkiem możliwe ze miękki poliuretan w wahaczach (gumy i tak pewnie za rok się wysypią) to ustawię mniejszy kąt i zbieżność... gdzieś na forum widziałem że polecaliście kogoś do tej czynności
I RS SMS, chodzi o oponę która sprawdzi sie lepiej w warunkach cywilnych i zawodach typu spam od aktualnego nankanga
zwróciłem jeszcze uwagę na Federal SS595 (są też w rozmiarze 195/45 a nie 50), bo widziałem złe oponie o paradzie na mokrym
_________________ Jest: Corolla E12 1.4D4D
Było: Polo 1.4TDi
Majchrzak w Sopocie ustawi Ci auto wg preferencji. Na SPAM te opony co masz się nadają, na SPAM nadają się wszystkie opony ;) .
Te poliuretany to też żadne cudo, większość rozpada się szybciej od zwykłych tulejek.
Zmień ten kretyński kąt pochylenia koła i na prawdę nic więcej z autem nie musisz robić, niż utrzymywać je w dobrym stanie technicznym.
kup r1r. sa troche bardziej uniwersalne niz rsr.... nie przegrzejesz ich na imprezie typu spam. a beda dzialaly lepiej na wodzie niz rsr, a do tego lepiej kleja na sichym w niskich temperaturach.
Zuzywaja sie napewno szybciej niz rsr, ale umowmy sie... spam i jazda na codzien ich nie wykonczy napewno w sezon...
jak stwierdzisz, ze cchesz polatac szybciej latem to trzymaj w garazu r1r i rsr... rsr na wysokie temp a r1r na temp minusowe i plusowe ok 5-6... bedziesz zadowolony.
olej wszystkie nalewki i inne gowna...
jeszcze mozesz wziac pod uwage yokohame A08 (chyba ma takie oznaczenie... ja nie jezdzilem, ale podobno spoko opona)
Ja na tej oponie jeździłem, jest rewelacyjna, ale cena x2 do r1 i rsr, to już półka r888i innych lepszych semislicków, mi by było szkoda ich ;) . Zużycie oczywiście adekwatne do klejenia .