Wiek: 31 Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Darłowo
Wysłany: 2016-10-17, 17:55
Masz rację, ten silnik nie nadaje się do klasy 3, ale narazie jeżdżę tak jak jest i zbieram doświadczenie.
1.8 żadnego sensownego nie ma, w garażu leży już 2.0 3S-GE z Celiki ST202, (homologowane) w przyszłym sezonie będziemy upychać:
Wiek: 31 Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Darłowo
Wysłany: 2016-10-17, 18:00
Pewny nie jestem, ale wnioskuję po tym:
http://www.racingforum.pl...php?t25413.html
Corolla wychodziła w WRC z 3S-GTE, więc 3S-GTE było homologowane, wydaje mi się że 3S-GE też.
Ale mogę się mylić chyba muszę zamówić książkę z PZM żeby mieć pewność
Wiek: 37 Dołączył: 07 Sie 2008 Posty: 1407 Skąd: Gdynia
Wysłany: 2016-11-06, 20:47
dcg napisał/a:
Pewny nie jestem, ale wnioskuję po tym:
Jeśli ten samochód ma służyć do czegokolwiek ponad KJS, to najpierw zaopatrz się w homologację tego samochodu i staraj się robić swoje modyfikacje z rozmysłem.
Warto doczytać co i jak było homologowane, w jakiej opcji, co z czym trzeba użyć w całości i w jakiej konfiguracji.
Bo to że jakiś podobny silnik jeździł w WRC naprawdę jeszcze niewiele znaczy.
Inaczej podzielisz los wielu "dłubaczy" którzy wpakowali w auto kupę pieniędzy, chcieliby pojechać jakąś poważniejszą imprezę, a tu się nie da.
Wiek: 31 Dołączył: 27 Mar 2012 Posty: 14 Skąd: Darłowo
Wysłany: 2016-11-09, 06:40
Dzięki
trzeba zamówić, żeby faktycznie nie wpakować kasy na marne
[ Dodano: 2017-02-13, 06:45 ]
Budowa klatki by Concept Motorsport
Pytanie odnośnie obspawania budy, ilu z Was robiło to przy montażu klatki?
Wiem żeby zrobić to porządnie, to najlepiej rozebrać auto do gołej budy i wypiaskować, ale z możliwościami amatorskimi wiadomo jak jest, więc nie miałem za bardzo możliwości .
Planuję teraz chociaż obspawać tylne kielichy, a przy wymianie silnika przednie, powinno wystarczyć?