RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna  
  RajdoweTrojmiasto.pl
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » GARAŻ » NASZE AUTA » Mitsubishi Pajero 3.5 GDI T2
Mitsubishi Pajero 3.5 GDI T2
Autor Wiadomość
Gosg 
KJS


Wiek: 31
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-10, 11:44   Mitsubishi Pajero 3.5 GDI T2

Rzucałam już wcześniej news z budowy, teraz auto jest gotowe i pomyślnie zadebiutowało na Baja Challenge w poprzedni weekend.

Mowa o Mitsubishi Pajero 3.5 GDI z 2002 roku, auto posłużyło za bazę do zbudowania rajdówki zgodnej ze specyfikacją T2. Przeznaczenie - szybkie rajdy cross country.

Głowne modyfikacje:
Klatka bezpieczeństwa
kubełkowe fotele
komplet amortyzatorów KING
wyrzucenie zbędnej elektroniki
odciążenie auta
i jeszcze trochę .... :)


kilka fotek z budowy

Kilka fotek z rajdowego debiutu

IMG_0497 (Kopiowanie).JPG
Baja Challenge
Plik ściągnięto 190 raz(y) 230,82 KB

_________________
3City Garage - serwis samochodów osobowych i terenowych, budowa aut rajdowych
 
 
     
Szupryk 
RSMP


Wiek: 26
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 568
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-09-10, 19:33   

Widze scena Off Roadowa rośnie w "nowych" zawodników.

Powodzonka życze ;-)
 
     
Gosg 
KJS


Wiek: 31
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-10-14, 11:04   

A no rośnie, a właściwie odżywa bo jakimś dziwnym tąpnięciu.

Tu opis auta na terenowo.pl
terenowo.pl

Polecam :)
_________________
3City Garage - serwis samochodów osobowych i terenowych, budowa aut rajdowych
 
 
     
C00li 
R1



Wiek: 36
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 490
Skąd: Sopot
Wysłany: 2013-10-19, 21:08   

Spojrzałem na zdjęcia i... dlaczego budowaliście rajdówkę z auta 5-drzwiowego? Przecież to jest dłuższe i cięższe niż 3dr?
 
 
     
Krawiec 
PPAIK



Wiek: 24
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 123
Skąd: Wejherowo
Wysłany: 2013-10-20, 03:04   

C00li napisał/a:
Spojrzałem na zdjęcia i... dlaczego budowaliście rajdówkę z auta 5-drzwiowego? Przecież to jest dłuższe i cięższe niż 3dr?


Generalnie chodzi o rostaw osi i mas. Krótkie Pajero ma tendencje do nurkowania to raz, a dwa do wybijania dupki wysoko w powietrze. Niestety nie da się tego zredukować nastawami zawiasu...
 
 
     
C00li 
R1



Wiek: 36
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 490
Skąd: Sopot
Wysłany: 2013-10-20, 12:37   

No jeżeli chodzi o rozstaw osi, to zgadzam się. Z drugiej strony, mniejszy rozstaw to bardziej zwrotne auto.
 
 
     
sofiazoe 
KJS


Wiek: 28
Dołączyła: 01 Lut 2014
Posty: 1
Skąd: china
Wysłany: 2014-02-01, 09:40   

Mowa o Mitsubishi Pajero 3.5 GDI z 2002 roku, auto posłużyło za bazę do zbudowania rajdówki zgodnej ze specyfikacją T2. Przeznaczenie - szybkie rajdy cross country. .............
_________________
sofia
 
     
Gosg 
KJS


Wiek: 31
Dołączyła: 11 Cze 2009
Posty: 13
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2014-04-11, 09:13   

Oj, zaniedbałam się z odpowiedzią - pełna zgoda z tym co pisał Krawiec - długie Pajero znacznie lepiej się prowadzi, jest lepiej wyważone - mamy bezpośrednie porównania z wersja krótką i szczerze polecam długą wersję.
Rajdy cross country są szybkie, jest wiele długich prostych i raczej nie ma ciasnych technicznych wiraży, więc zwrotność nie jest tak istotna jak np. w przeprawie. Ważne, że pewniej się prowadzi i jest bardziej przewidywalny. :)

A tu notka z ostatniego rajdu - 2 miejsce w grupie na Baja Drawsko w RPPST :)
http://3citygarage.com/ak...ja_drawsko.html
_________________
3City Garage - serwis samochodów osobowych i terenowych, budowa aut rajdowych
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » GARAŻ » NASZE AUTA » Mitsubishi Pajero 3.5 GDI T2

 
   
     

Strony internetowe Designero.pl
nieruchomosci, mieszkania, ogloszenia mieszkaniowe rekawice robocze, ochronne, odziez bhp