RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna  
  RajdoweTrojmiasto.pl
FAQ  FAQ   Szukaj  Szukaj   Użytkownicy  Użytkownicy   Grupy  Grupy
 
Rejestracja  ::  Zaloguj Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
 

Odpowiedz do tematu RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » GARAŻ » WARSZTAT » [FAQ]Jak zbudować rajdówkę? [FAQ]
[FAQ]Jak zbudować rajdówkę? [FAQ]
Autor Wiadomość
hellfire 
RSMŚ



Wiek: 37
Dołączył: 07 Sie 2008
Posty: 1407
Skąd: Gdynia
Wysłany: 2012-04-26, 10:12   

C00li napisał/a:
Zgadza się. Dodatkowo typowo w gr.A jest podana minimalna waga 4465g.

Ale on na liście jest jako N.

Myślę że problem był inny.
Seryjne koło Type-R'a waży około 7kg i spokojnie mieści się w w tym 6690g.

Ale poliftowy Type'R (rocznik 2005) wychodził seryjnie z kołem takim samym jak później FN2, czyli 5kg (sprawdziłem w katalogu części i faktycznie tak jest), a ta zmiana nie trafiła już do homologacji jako ET (pewnie ktoś zapomniał).

No i wydaje mi się że to o to mogło chodzić.
Swoją drogą to pewnie wielu zawodników tak jeździ i nawet nie ma o tym pojęcia (tzn. teraz będą mieć).
_________________
https://www.youtube.com/c/TomaszPyra
 
     
Szolek
R



Dołączył: 01 Paź 2007
Posty: 237
Skąd: Osowa
Wysłany: 2012-04-26, 17:04   

hellfire napisał/a:
W VO 04/03 jest hamulec ręczny z jedną pompą.

Nie jest to napisane wprost, ale moim zdaniem wynika z tego że można w tym samochodzie przerobić układ na osiowy i na tylnym obwodzie założyć ręczny na jednej pompie.


No i się okazało że można:) Przy jednej pompie system krzyżowy nie może mieć zastosowania;)

[ Dodano: 2012-04-26, 18:11 ]
hellfire napisał/a:
C00li napisał/a:
Zgadza się. Dodatkowo typowo w gr.A jest podana minimalna waga 4465g.

Ale on na liście jest jako N.

Myślę że problem był inny.
Seryjne koło Type-R'a waży około 7kg i spokojnie mieści się w w tym 6690g.

Ale poliftowy Type'R (rocznik 2005) wychodził seryjnie z kołem takim samym jak później FN2, czyli 5kg (sprawdziłem w katalogu części i faktycznie tak jest), a ta zmiana nie trafiła już do homologacji jako ET (pewnie ktoś zapomniał).

No i wydaje mi się że to o to mogło chodzić.
Swoją drogą to pewnie wielu zawodników tak jeździ i nawet nie ma o tym pojęcia (tzn. teraz będą mieć).


Mądrego to i miło posłuchać;)
......A tak na poważnie to trzeba się konsultować przy budowie z kimś kto ma doświadczenie w budowie Hond i innych samochodów do sportu profesjonalnego lub wręcz zlecić im przygotowanie bo wychodzi się na tym zdecydowanie lepiej. I nie pisze tu tylko o ARTmotorsport ;)
_________________
www.facebook.com/StefanickiTeam
www.STEFANICKI.pl
"Proste są dla szybkich samochodów,zakręty dla szybkich kierowców"-C.McRae
 
     
C00li 



Wiek: 36
Dołączył: 11 Cze 2007
Posty: 490
Skąd: Sopot
Wysłany: 2012-04-27, 08:42   

Szolek napisał/a:
lub wręcz zlecić im przygotowanie bo wychodzi się na tym zdecydowanie lepiej. I nie pisze tu tylko o ARTmotorsport ;)

Na pewno masz na myśli J.A.S. Motorsport :mrgreen:
 
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
RajdoweTrojmiasto.pl Strona Główna » GARAŻ » WARSZTAT » [FAQ]Jak zbudować rajdówkę? [FAQ]

 
   
     

Strony internetowe Designero.pl
nieruchomosci, mieszkania, ogloszenia mieszkaniowe rekawice robocze, ochronne, odziez bhp